FAQ

KategórieFilter
 
 
 
 
 

Poštovné a doprava - Kuriér / Osobný odber

  • Pri dodávkach v rámci Slovenska sa účtujú tieto náklady na dopravu:

    • pri tovare s váhou do 10 kg je cena dopravy: 3,9 eur
    • pri tovare s váhou 10 až 50 kg je cena dopravy: 9,9 eur
    • pri tovare s váhou 50 až 100 kg  je cena dopravy: 19,9 eur
  • Špeciálnu kategóriu tvorí nadrozmerný alebo ťažký tovar, kde je účtovaná cena:  59,9 eur

  • Adresa odberného miesta je Eshopist s.r.o., Stará Vajnorská 17, 83104, Bratislava a doprava pri osobnom odbere je zadarmo pri všetkých produktoch.
  • Objednaný produkt bude doručený prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GEIS 
  • Po expedovaní vám doručíme e-mail so sledovacím číslom objednávky a ďalšími dôležitými informáciami. Zmeny stavu objednávky viete pomocou čísla kontrolovať na tomto linku: https://www.geis-group.sk/sk/sledovanie-zasielok
  • Pri preberaní zásielky, prosím, skontrolujte stav obalu zásielky. V prípade akýchkoľvek poškodení odmietnite zásielku prevziať a obratom nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe.
 

Platba

  • Dobierka - Najčastejší a najobľúbenejší spôsob platby našich zákazníkov. Za objednávku zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi pri jej preberaní. Cena dobierky sú 2 eurá.
  • Bankový prevod - Po prijatí Vašej objednávky Vám pošleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet a po prijatí platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
  • Platobná karta - Po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu TrustCard, kde vyplníte požadované údaje.  Po úspešnej autorizácii platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
 

Reklamácia

  • Produkty - ak sa náhodou stane, že Vám dorazí poškodený niektorý z týchto produktov, tak nás prosím čo najskôr kontaktujte emailom na adrese info@eshopist.sk a do správy uveďte číslo Vašej objednávky, popis poškodenia a ideálne aj fotografie poškodenia. Náš pracovník Vás následne bude kontaktovať a dohodne s Vami ďalší postup. Náhradné diely alebo nový produkt posielame čo najskôr od obdržania reklamácie, aby sme dosiahli Vašu maximálnu spokojnosť.
  • Vrátenie tovaru - i keď sa to nestáva často, u nás máte záruku, že môžete vrátiť tovar do 30 dní od nákupu. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, pošlite nám prosím email na adresu info@eshopist.sk s číslom objednávky a žiadosťou o vrátenie produktu. Náš pracovník Vás následne bude kontaktovať a dohodne s Vami ďalší postup. V prípade vrátenia tovaru Vám čo najskôr bude celá suma objednávky vrátená na účet, najneskôr však do 14 dní od vrátenia objednávky.
 

Všeobecné informácie

  • Prečo máte vypredané produkty aj naďalej vo Vašej ponuke? - Neustále pracujeme na rozšírení a zároveň zachovaní produktov v našej ponuke, i keď niektoré produkty sa rýchlejšie míňajú alebo majú dlhšiu dobu výroby. Preto produkty, ktoré máme momentálne vypredané a budeme vedieť neskôr dodať neumožňujeme objednať, aby sme Vám neznepríjemnili zážitok dlhým čakaním.
  • Aká dlhá je záručná doba? - Záručná doba na tovar zakúpený v našom obchode je štandardne 24 mesiacov.
  • Posielate objednávky aj do zahraničia? - Objednávky posielame v rámci Slovenska, Česka a Maďarska. Pre doručenie do inej krajiny nás prosím kontaktujte.
  • Vytvorila som si objednávku, ale rada by som v nej niečo zmenila. Je to ešte možné? - Samozrejme. Ak si želáte čokoľvek zmeniť vo Vašej objednávke, kontaktujte nás prosím emailom na info@eshopist.sk
  • Čo je darčeková poukážka a ako ju získam? - Darčeková poukážka je kód, po zadaní ktorého je na objednávku uplatnená zľava vo výške sumy poukážky. Môžete ju získať v rôznych súťažiach alebo ak u nás opakovane nakúpite.
  • Sú ceny v obchode vrátane DPH? - Áno, všetky ceny v našom obchode sú vrátane DPH.
  • Je možné dodať produkt v inej farbe alebo s iným rozmerom? - Žiaľ nie, naša ponuka obsahuje iba tie produkty, ktoré je možné nájsť v našom obchode.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia